Isnin, 30 Disember 2013

Posted by Unknown 1:09 PG No comments
Assalamualaikum wbt & Salam Kejayaan

Tuan/Puan,

Pada entry yang lepas saya telah kongsikan mengenai Tunetalk tone excel dan buat mereka yang masih kurang faham mengenai konsep Tone Excel, di sini saya ringkaskan agar mudah difahami.

Harian Metro, 15 Julai


KONSEP PERNIAGAAN  TONE EXCEL - TUNE TALK AFFILIATE 
REFERRAL PROGRAM (WOW)

Konsepnya mudah, murah & semua orang mampu. Hanya jadi pengguna talian prepaid Tone Excel-Tune Talk kemudian perkenalkan program ini kepada orang lain.

Kerja anda hanya perkenalkan SIMKAD handphone ToneExcel (yang menggunakan perkhidmatan TuneTalk ) kepada saudara mara, adik beradik, sahabat handai, rakan taulan dan sesiapa sahaja yang anda mahu.

Hasilnya kepada anda ialah setiap kali mereka top up, anda akan dapat komisyen.

Mereka boleh topup prepaid TuneTalk di mana jua seperti 7Eleven, stesen minyak, kedai-kedai prepaid yang menjual topup, tanpa perlu mengganggu anda. Jika mereka menggunakan SIMKAD ToneExcel-TuneTalk tersebut selama 10 tahun, maka selama itulah anda akan mendapat komisyennya selagi mereka top-up.

Semakin ramai anda perkenalkan SIMKAD ToneExcel-TuneTalk tersebut, semakin tinggilah 'pencen tidak rasmi' yang anda akan perolehi...hehe

Pembayaran komisyen akan dibuat terus ke akaun anda pada setiap 11, 21 dan 31 haribulan pada setiap bulan.


Anda tidak akan jumpa mana-mana perniagaan yang mudah, murah dan sehebat ini lagi. Berminat? Hubungi saya ( En. Saufi) segera 

Tel/SMS/ Whatsapp:  +6 012 9444 026 
Email :  saufi166630@gmail.com



" JANGAN LEPASKAN PELUANG KEEMASAN, PINTU KEJAYAAN SENTIASA TERBUKA UNTUK SEMUA YANG SANGGUP BERUSAHA "



0 comments:

Catat Ulasan

Search

Bookmark Us

Facebook