Rabu, 25 Disember 2013

Posted by Unknown 6:21 PTG No comments

Assalamualaikum wbt & Salam 1Malaysia, 

Saya Saufi,

Saya menjalankan bisnes Tunetalk secara separuh masa di sekitar Bandar Baru Bangi / Putrajaya & kawasan sekitar dengannya.
Di sini, saya mengajak kepada sesiapa yg ingin mendapatkan pendapatan sampingan atau pendapatan tetap yang berterusan dan boleh diwariskan kpd anak2 dan isteri serta generasi seterusnya ...JOM SERTAI saya menerusi bisnes ini.Saya menyeru kepada anda diluar sana yg masih berfikir samada perlu /tidak menyertai kami di TuneTalk Tone Excel ini, berfikir secara rasional bahawa anda juga adalah seorang pengguna handphone.


Anda PERLU MEMBAYAR bill2 anda di Telco sekarang tetapi kami adalah pengguna handphone yg PERLU DIBAYAR oleh pihak Tone Excel atas kesetiaan kami menjadi pengguna sambil membuat promosi yg berterusan.

 Dengan rasa merendah diri,sekali lagi,  saya dengan rasa hormatnya menjemput anda yg masih belum menyertai kami, marilah kita bersama2 meningkatka kemampuan diri dengan mengukuhkan ekonomi secara tidak langsung, berbekalkan modal serendah  RM80 SAHAJA! tetapi akan memberikan pulangan yg sangat besar, bukan sahaja pada kita malahan pada keluarga kita serta semua di sekeliling kita yg memerlukan bantuan.



Akhir kata, marilah kita bersama2 berubah menjadi kaya dan berjaya, bukan sahaja di dunia juga di akhirat.In Shaa Allah.


Duit bukan segalanya namun kini segalanya memerlukan duit .. renung-renungkan :)



Hubungi saya untuk mendapatkan simkad/ ingin menjadi ahli Tunetalk Tone Excel Sdn Bhd. 
talian: 012 9444026

0 comments:

Catat Ulasan

Search

Bookmark Us

Facebook