Rabu, 25 Disember 2013

Posted by Unknown 8:55 PTG No comments
Assalamualaikum wbt & Salam Kejayaan buat semua,


Asalnya saya tidak tahu apa2 mengenai bisnes tunetalk ini tapi saya usaha dan  minta tolong daripada ahli-ahli berpengalaman. Saya buang ke tepi sifat malu dan saya cuba tingkatkan keyakinan diri, asah kemampuan untuk berdepan dengan orang,hasilnya, kemahiran komunikasi saya juga bertambah baik. Jangan biarkan sifat malu yang ada dalam diri menghalang untuk kita melakar kejayaan. Semoga kejayaan yang ada dapat membantu semua yang di sekeliling juga. In shaa Allah.

yakinlah bahawa pintu rezeki Allah terbuka dengan luas buat orang yang berusaha

sekarang,inilah punca rezeki yang saya nampak dan saya rasa...jika anda mahu rasa apa yg saya rasa jom sama2 kita buat bisnes ini. Ayuh! sama2 ubah persepsi diri kita dari mundur kepada yg lebih baik. Kurangkan penyukatan setiap bulan gaji. Tambahkan pendapatan bulanan dgn sedikit modal yg kos penyelenggaraannya rendah.



Letakkan fokus tunetalk toneexcel adalah satu jalan yg membantu kehidupan kita. 
Sesiapa yg guna talian lain terus tukar kpd TuneTalk TONEEXCEL. Jangan segan silu untuk terus berhubung dengan saya.



Talian: 012 9444 026

0 comments:

Catat Ulasan

Search

Bookmark Us

Facebook