Isnin, 30 Disember 2013

Posted by Unknown 12:16 PG No comments
Assalamualaikum wbt & Salam 1Malaysia,

Tuan/Puan,

Pasti ramai yang tertanya2 bagaimana nak menyertai bisnes hebat ini.Bisnes ini tidak hanya terbuka kepada rakyat Malaysia sahaja tetapi semua warga dunia yang ada di Malaysia yang berkeinginan untuk berjaya juga boleh sertai.

Saya tidak mahu berkata panjang,mudah sahaja dan apa yang anda perlu lakukan adalah :-

        1) Hubungi saya (En. Saufi) & Nyatakan hasrat yang anda mahu menyertai biz ini
     Tel/SMS/ Whatsapp:  +6 012 9444 026
      Email :  saufi166630@gmail.com
      Web   :  http://toneexcel.biz/?id=166630
      Blog    :  http://saufitunetalk.blogspot.com/

       2) Beri saya detail seperti  Nama- No. I/C atau Passpot- Alamat-. Jenis line sekarang- No.telefon  sekarang (Jika mahu kekalkan no.yang sama) - No. Akaun.
        3) Buat pembayaran RM80 dan saya akan daftar serta aktifkan simkad anda


APA YANG ANDA DAPAT SETELAH MENDAFTAR?

         1) Simkad baru dengan  PERCUMA kredit bernilai RM30
         2)  Perlindungan insurans kemalangan (selain kemalangan motorsikal)RM 100,000 secara automatik.
         3)  Laman web promosi milik anda sendiri secara PERCUMA & anda terus mulakan perniagaan anda        secepat yang anda mahu. WOW!




** PERINGATAN UNTUK YANG INGIN KEKALKAN NOMBOR LAMA

Jika anda ingin mengekalkan no.lama, di sini saya terangkan beberapa syarat yang anda  perlu tahu.

1) Pastikan kredit sudah dihabiskan dahulu, tinggalkan lebih kurang seringgit (RM1) sahaja. Jika tidak bila anda buat port in, semua kredit yang ada pada simkad lama akan hilang.

2) ‘Save’kan dahulu no. handphone yang ada pada simkad lama tersebut pada handphone anda, jika tidak selepas port in, semua no phone yang ada pada simkad tersebut akan hilang.


3) Bagi mereka yang telah membuat ‘port in’, tetapi mereka masih tidak dapat menerima TAC Number dari e-banking seperti Maybank2u, CIMB click dll, saya cadangkan anda pergi ke ATM machine, tukarkan no phone penerima TAC tersebut kepada no lain, keluarkan ATM kad anda dan masukkan semula ATM kad tersebut dan tukarkan lagi sekali no phone. TAC tadi kepada no asal. Ini macam aktiviti reset sahaja, dan dengan cara itu setakat ini saya sendiri boleh menerima TAC tersebut ke dalam no handphone port in saya. Teknik ini boleh digunakan untuk semua talian atau telco yang lain 

sebarang pertanyaan, sila hubungi saya pada bila-bila masa dan tak kira di mana jua.
      Tel/SMS/ Whatsapp:  +6 012 9444 026
      Email :  saufi166630@gmail.com
      Web   :  http://toneexcel.biz/?id=166630
      Blog    :  http://saufitunetalk.blogspot.com/


Salam kejayaan buat semua :)

0 comments:

Catat Ulasan

Search

Bookmark Us

Facebook